Wij streven ernaar om u altijd de best mogelijke service te bieden. Mocht u desondanks een klacht hebben over onze producten of diensten, dan horen wij dit graag. We zoeken graag samen naar een passende oplossing. Lees hieronder hoe de klachtenprocedure werkt.
Hoe kunt u een klacht indienen?
Wanneer u een klacht heeft, kunt u allereerst altijd ons bellen om te overleggen hoe we de klacht kunnen oplossen. Telefonisch zijn we, van maandag tot en met vrijdag van 09:30-17:00 uur, bereikbaar op telefoonnummer 085 019 8624.
Wanneer u de klacht schriftelijk wil indienden, doet u dit via een e-mail naar klantenservice@goudonline.nl. Omschrijf hierbij duidelijk uw klacht(en) met eventuele voorbeelden en/of foto’s, zodat we deze snel en zorgvuldig kunnen behandelen.
Reactietermijn
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie. Wij doen ons uiterste best om uw klacht zo snel mogelijk te behandelen en op te lossen.
Niet tevreden met de oplossing?
Bent u het niet eens met onze voorgestelde oplossing of komen we er samen niet uit? We zijn aangesloten bij Thuiswinkel Waarborg en zij zullen dan verder helpen. Indien deze situatie zich voordoet, dient u dan uw klacht in bij hen via de website met een klachtenformulier.
Heeft u nog vragen over de klachtenprocedure? Neem dan gerust contact op. We staan voor u klaar!