Hoe kunt u een klacht indienen?
U kunt eenvoudig een klacht indienen via ons contactformulier. Omschrijf hierbij duidelijk uw klacht, zodat wij deze snel en zorgvuldig kunnen behandelen.
Reactietermijn
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie. Wij doen ons uiterste best om uw klacht zo snel mogelijk op te lossen.
Niet tevreden met de oplossing?
Bent u het niet eens met onze voorgestelde oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan een externe instantie voor geschillenbeslechting:
Het Europees ODR Platform is een onafhankelijke organisatie die helpt bij het oplossen van geschillen tussen consumenten en bedrijven.
Heeft u vragen over de klachtenprocedure? Neem gerust contact met ons op via ons contactformulier of onze klantenservice. We staan voor u klaar!
Duik dieper in ons informatiecentrum en lees meer interessante artikelen over onderwerpen als goud, zilver, beleggen, economische nieuws, koers ontwikkelingen en heel veel meer.
Geïnteresseerd in het kopen van fysiek goud of zilver? Wij hebben een ruim aanbod van LBMA-geaccrediteerd edelmetaal. Ons assortiment bestaat naast goud en zilverbaren ook uit gouden en zilveren munten. Onze producten zijn wereldwijd erkend en verhandelbaar.
We zijn maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 09:30 tot 17:30